بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


توهین به قوم اصیل لر به چه فیمت...!؟

 

 

لرها در فوتبال هم مظلوم هستند و بعضی هادوست ندارند،توانمندي های آنان را باور کنند!

 

از اينکه مجموع عوامل يک تيم ورزشي با امکانات کمي که داشتند و با توجه به مشکلاتي که با آن از ابتداي مسابقاتي که استارت آن را زدند،دست به کار بزرگي بزنند و سپس مورد توجه رسانه ها و مردم قرار بگيرند،جاي تعجب بسياري ندارد.

اينکه بازيکنان تيم فوتبال گهر زاگرس لرستان با وجود مشکلاتي که براي صاحبان و مديران اصلي اين تيم شهرستاني در ابتداي فصل بوجود آمده بود و بنا برداشتن همبن مشکلات مالي،اين تيم تا مرز انحلال هم نزديک شده بود،منتهي فقط به دليل غيرت و عرقي که بازيکنان و کادر فني ي گهر لرستان به استان و مردم خون گرم وهواداران پرشورشان داشتن توانستند يک غير ممکن ديگري را ممکن کنند،دليلي بر آن نمي شود که برخي رسانه ها و يا خبرگزاريها بخاطر محروم بودن استان لرستان از امکانات و شرايطي که در خيلي از استانهاي ديگر وجود دارد،به اين مردم غيور و در عين حال ساده لقب پابرهنه ها بدهند.

وقتي خبر آنلاين در تيتر يکي از مطالب سرويس ورزشي خود؛صعود تيم گهر زاگرس لرستان را به مرحله پلي اف بازيهاي ليگ يک،به پابرهنه هايي تشبيه مي کنند و اين صعود تيم لرستاني را مثلا مي خواهند بزرگتر از اتفاقي که افتاده براي علاقه مندان فوتبال توصيف کنند،بدون آنکه خودشان بخواهند،مردم اين خطه -لرستان- از کشور عزيزمان ايران را به سخره گرفته اند و به آنها توهين کرده اند!


یکی از شاهکارهای این خبرگزاری  را می توان به بزرگ نمایی بیشتر از حد حرکت زشت دو بازیکن پرسپولیس در بازی با داماش گیلان نام برد.روزنامه خبر ورزشي که يکي از زير مجموعه هاي اين خبر گزاري مي باشد،در زمان شيطنت بازيکنان پيروزي چنان شیث رضایی و محمد نصرتی را انگشت نماي عام و خاص کردند و با بزرگ نمايي هاي بيهوده و شاخ و برگ دادن به اين کار زشت آنها خبر شيطنت آنها را در صدر اخبار ورزشي دنيا قرار دادند،که محمد نصرتی تا مدتها رویش نمی شد از خانه خود خارج شود و شیث رضایی هم از ایران به بهانه بستن قرار داد با تیمهای خارجی خارج شده بود!


مع الوصف منظور از این فلش بک به اتفاقات گذشته لیگ برتر؛فقط جهت مقایسه کردن تیتر اخیر خبر آنلاین با آن شیطنت دو بازیکن پرسپولیس در این بود که برخی از رسانه ها و خبرگزایها بیشتر ازآنکه بخواهند رسالت اصلی خود که همانا اطلاع رسانی می باشد را انجام دهند،این وظیفه خطیر و حساس خود را فراموش کرده اند و فقط بخاطر حفظ منافع خود با بازی کردن با افکار عمومی و شاخ و برگ دادن به اخبار گوناگون و کار کردن تیترهای حاشیه ای در پی جذب مخاطبین بیشتر می باشند و اصلا به عواقب این حاشیه پردازی های که می کنند فکر نمی کنند و شاید اصلا برایشان مهم نمی باشد!


در هرحال این تیتر""پابرهنه ها در بهشت""
در عنوان مطلبی که مربوط به صعود تیم فوتبال گهرزاگرس درود به مرحله پلی آف لیگ دست اول آزادگان کار شده است؛به نظربنده،ناخواسته و سهوا به یکی از قوم های اصیل ایرانی توهینی شده و لرهای با معرفت و ساده دل لرستانی را به سخره گرفتند.

 



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت1:46---5 ارديبهشت 1391
از در بازی با استقلال اهواز تیم گهر لرستان لباس های تیم لرستانی مشکلی نداشته بود و در جلسه هماهنگی صبح سرپرستان دو تیم رنگ پیراهن دو تیم هماهنگ شده بود! و مهمتر اینکه در بازی تیم ماشین سازی 4 دقیقه بین دو نیمه بیشتر استراحت کرده بودند و آن 5 دقیقه دیر برگزار شدن بازی گهر را جبران کرده بودند.در ضمن تیم تربیت یزد یک پنالتی در بازی با ماشین سازی را از دست داده بودند!!و پنالتی تیم استقلال اهواز بر علیه گهر اشتباه بوده است.
فکر کنم به قول فردوسی پور اگر مسئله ای بوده آنهم شیطنت بوده نه بازی کثیف!!!


امیر خادم
ساعت17:48---3 ارديبهشت 1391
سلام.
ممنون از نظرات ارسالی؛
در مجموع همه با هم به جز یکی دو مورد هم عقیده هستیم.
فقط در مورد کثبف بازی کردن تیم گهر و 10 دفیفه دیرتر بازی کردن این تیم نسبت به ....!
آخه مردم مومن این نیم که پول نداره بلیط سفر مسابقاتش را جور کنه،چطوری می توانسته در فدراسیونی که حتی یک لرستانی در راس کار وجود نداره؛همچین کارهای را به قولی خریداری کنه!؟؟
و دیگر آنکه چرا سریعا وصلش می کنید به تیم شهر مورد علاقه و یا استان خود؟ما داریم در مورد نوع تیتر زدن و برداشت خودمان از عنوان این مطلب می نویسیم بعد شما....!
نکنه دوست دارید در لیگ برتر 3 تیم داشته باشید و براتون هم مهم نیست فوتبال در بین جوانان استانهای محروم هم فراگیر تر و در نهایت باعث سرگرمی مردم این استانها بشود؟!


ایمان ستار
ساعت17:37---3 ارديبهشت 1391
برخی از نظرات کاربران سایت فوتیلیتو

با پاراگراف یکی به آخر موافقم . ولی این تیتر با توجه به متن خبر توهینی انجام نمیده چون مسلما منظورش لرها نبوده بلکه منظورش باشگاه گهر زاگرس بوده . و این کلمه پابرهنه هم استعاره از بدون امکانات بودن این تیمه که حتی برای تهیه بلیط سفر به بقیه شهرها مشکل داشتند .


رضا شکیبا
ساعت17:35---3 ارديبهشت 1391
برخی از نظرات کاربران سایت فوتیلیتو

قوم لر انقدر افتخار داره که با هزارتا از این تیترها زیر سوال نمیره.از دامان این قوم کسانی مثل کریم خان زند و آریوبرزن و سردار اسعد و...برخاسته اند.دلیل این همه بی توجهی به این قوم در طول این سالها که یکیش در زمینه ی همین ورزش هست نجیب بودن قوم لر هست.وگرنه چرا لرستان که این همه استعداد داره(بیژن کوشکی و فتحی کاپیتان نفت و ابراهیم میرزاپور و پاپی و امرایی و...و خیلی ازین استعدادها هم ناشناخته موندن)تا حالا نتونسته 1 تیم تو لیگ برتر داشته باشه؟نه فقط لرستان بلکه استانهای لر نشین دیگه ای مثل چهارمحال و کهگلویه هم همین وضعیت رو دارن. هرچند در مورد این تیترکه شما گفتید من فکر میکنم منظورش از پابرهنه این بوده که این تیم کاملا بدون امکانات بوده اما نباید این تیتر رو میزد تا این حرفها پیش نیاد


behnam darvishi
ساعت17:33---3 ارديبهشت 1391
برخی از نظرات کاربران سایت فوتیلیتو
گهر زاگرس فوتبال كثيفي بازي كرد.اصلا حقش ليگ برتر نيست. البته چون ميخواستند ماشين بالا نياد به هر دري زدند كه بالاخره موفق هم شدند.در حالي كه بازي ها بايد همزمان ميشد با كثافت كاري 10 دقيقه دير تر بازي گهر زاگرس رو شروع كردند(البته به مردم لرستان احترام قائلم و منظورم اونا نيستند.)لرها هم بايد در ليگ برتر تيم داشته باشند ولي نه به هر قيمتي.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 2 / 1391برچسب:فوتبال لرستان,خبر آنلاین,مردم لرستان,لیگ برتر,توهین به قوم لر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com